You are currently viewing שתי סדרות נכנסות הלילה לטוב מ 3 כשהכל יכול לקרות! – פריוויו שלישי / אינדיאני

שתי סדרות נכנסות הלילה לטוב מ 3 כשהכל יכול לקרות! – פריוויו שלישי / אינדיאני

כריס פאול

שני משחקי 5 הלילה בסדרות במצב שווה כשהקבוצות עם הביתיות אמנם יארחו אבל לא ייתנו לאורחות להרגיש בבית. למי ששכח מה הפוטנציאל של משחק 5 בחצי גמר המערב מוזמן להיזכר במה שקרה לפני 5 שנים וכמה שעות:

אף פעם לא נמאס

שנת 1970 הייתה שנת מפתח במוזיקה האמריקאית. באותה שנה ובזאת שקדמה לה הנדריקס הספיק למות, בלאק סבאת' פחות או יותר המציאו את המטאל באיווחת ריף גיטרה, איגי פופ התחיל לשרוף כל מה שנקרא בדרכו, לו ריד עשה הרבה סמים (מי לא בעצם) ומוזיקה שהייתה שייכת לעולם אחר, סליי סטון הביא את הFאנק אל מרכז הבמה חמוש בלארי גראהם האדיר ובלהקה הצבעונית שלו, אריק קלפטון הכיר לנו את ליילה ולאונרד כהן עוד ניסה להתאושש מסוזאן ומריאן. אה, ויצא אלבום בכורה זניח שענה לשם "לד זפלין" והרשימה עוד מתארכת. אבל אותה שנה הייתה גם השנה בה ארבעה חנונים מליברפול עם אגו נפרד שגדול מסך חלקיו ועשור שבו ידע העולם לראשונה מהי הערצה אמיתית החליטו סופית לפרק את החבילה. הביטלס אמנם הקליטו את "let it be" שנה קודם לכן אבל שחררו אותו השבוע לפני 52 שנים. מי שמעוניין בפרטים מוזמן לפנות לסדרת הדוקו על עשיית האלבום שיצא לפני כמה חודשים. נלווה את שני המשחקים החשובים עם המוזיקה הנפלאה מתוך האלבום האחרון של הלהקה שכבר קברה שניים מחבריה בטרם עת. אבקש רק את סליחתכם שלא הכנסתי את שיר הנושא הלעוס.

יאללה כדורסל:

02:30     מיאמי היט (2) – פילדלפיה 76'ס (2)

עדכון: לאורי לא ישחק הלילה, טאקר, סטרוס, הירו, מרטין ווינסנט החלטת משחק.

הביתית

אני לא אתפלא אם ג'ימי באטלר ייגש לספולסטרה ויבקש לשחק את כל הדקות במשחק הבא. במשחק השלישי הוא היה עם 33 נקודות כשכל שאר הקבוצה הייתה על 46 ונראה שהוא היחיד על המגרש שאין לפילי תשובה אליו. למרות החזרה של אמביד במשחק השלישי הוא עדיין מצליח לייצר את הנקודות שלו יש מאין על ידי זריקות מיד ריינג' וחדירות וקולע רק 1.3 למשחק ב 27.8%. לא משהו להתפאר בו. מהשדה (ללא שלשות) הוא קולע ב 60% כששאר הקבוצה פשוט שכחה איך זה לשחק כדורסל. מעבר לכל זה נשאלת השאלה לאן נעלמה שמירת הפרימטר של מיאמי. בעונה הרגילה מיאמי הייתה שנייה בליגה בשמירה על קשת השלוש ואפשרה ליריבות שלה פחות מ 34%. פילי בשני המשחקים האחרונים עם קרוב ל 48.5% לשלוש כשדני גרין פשוט לא עושה שום דבר חוץ מלתפור שלשות בזו אחר זו. בצד השני פילי עושה עבודה מעולה כשבכל משחקי הסדרה (כולל ההפסדים שלה בלי אמביד) עצרה את מיאמי שהייתה הראשונה בליגה עם 37.9% לשלוש בעונה הרגילה על 28.5 ניסיונות. תמוה. נראה שבשני המשחקים האחרונים מיאמי קיבלה סוף סוף יריבה קשה כשעד עכשיו היא שיחקה בהילוך חמישי מול אטלנטה ושיחקה אותה קשוחה בצבע כשלפילי לא היה סנטר. המומנטום נמצא כולו בידיים של פילי ומיאמי מגיעים לאולם הביתי כדי לקבל את הרוח הגבית ואת הלחימה העיקשת שהביאה אותה לגמר לפני שנתיים עם הרכב די דומה.

אגב, עד לפני שלוש שנים באטלר שיחק בפילי עם אמביד וסימונס. דמיינו אותם יחד עם הארדן בכושר של המשחקים האחרונים. מוזר.

האורחת

למרות שהוא זוכה לא פעם לביקורות (מוצדקות בחלקן לעניות דעתי) באתר אני חושב שזה הזמן להצדיע לדוק ריברס. חזרה של שחקן מפתח באמצע סדרה היא אף פעם לא עניין פשוט, בטח כשהוא נדרש מייד לשחק ב 100 אחוז. החזרה של אמביד  למגרש, למרות השמיכה הקצרה, הייתה חלקה יחסית ויותר מכל לא דרשה ממנו לקלוע 40 לערב. החזרה שלו בעיקר חתמה סופית את המאבק על הריבאונד והביאה את ההגנה הנדרשת על אדבאיו שחגג יותר מדי במשחקים הראשונים. בנוגע להארדן, אני ממש לא יודע האם זה יהיה חכם לתת לו לרכב על הגל של המשחק הקודם ולזרוק באותה כמות. אני מעריך שמיאמי תצטרך להחליט להתמקד בגרין ומקסי ולתת להארדן לזרוק כמה סטפבקים מפוקפקים שהוא נוטה דווקא לקחת יותר ככל שהוא מחטיא יותר. המזוקן צריך להישאר מנהל המשחק של פילי ולהשתדל לכדרר ולאבד את הכדור קצת פחות (6.5 איבודים על 7.5 אסיסטים בשני המשחקים האחרונים). מיאמי לא קלעה הרבה נקודות אבל בשני המשחקים האחרונים היא קלעה 22 נקודות בעקבות איבודים וזה לא שקצב המשחק מצדיק את זה. נקודה אחרונה – בשני המשחקים האחרונים מיאמי ניצחה את פילי 38-31 בנקודות בצבע (בסדרה כולה היא מובילה רק ב 2.5 נקודות). במידה ואמביד חוזר לעצמו לגמרי אחרי שני המשחקים בפילי החגיגה היחסית של מיאמי בצבע תיגמר ואמביד יתחיל לחזור למשחק הפוסט המפורסם או לעלות להטבעות.

עוצרים בווגאס: המומנטום אצל פילי אבל עדיין קשה לי להאמין שהכל יסתדר לטובתם בפלורידה. בכל זאת מראה העיניים מהמשחקים האחרונים מחייב לומר פילי ב 6 בהארכה כשהארדן יירגע אבל אמביד יחצה את רף ה 30 ובאם יקבל לפחות כדור אחד לתוך הצבע.

05:00     פיניקס סאנס (2) – דאלאס מאבריקס (2)

הביתית

אני רוצה להתנצל על שלא יצא לי לראות משחק מלא מהסדרה הזאת ואתבסס בעיקר על סטטיסטיקות והתרשמות כללית.

לא מובנת לי לגמרי הביקורת על כריס פול. קבוצה שבונה על שחקן בן 37 שהוא לא לברון ג'יימס שיקלע 25 נקודות למשחק כנראה לא בנויה טוב. בהיעדרו של בוקר אני יכול להבין את קפיצת המדרגה ההכרחית שלו אבל כמו שזה נראה גולדן סטייט לא הייתה עוברת סיבוב כשהיא מבוססת רק על סטף ודריימונד אז אין סיבה שכריס פול המבוגר בהרבה משניהם יוכל לסחוב על עצמו את הקבוצה. בוקר ואייטון ילדים גדולים שאמורים לקחת על עצמם את רוב האחריות ולהשתמש בחכמת המשחק של פול ובעובדה שהוא עדיין מסוגל לזרוק כדי שישלים אותם. אפשר בהחלט למתוח ביקורת על התנהלות העבירות שלו אבל גם בלעדיו פיניקס אמורה להיות פייבוריטית מול דאלאס כשלוקה קולע 36% מהשדה ו 10% משלוש. ועדיין במשחק הקודם לא היה של ספק בנוגע למנצחת שהובילה לכל אורך המשחק ועשתה את זה עם פחות ריבאונדים, פחות אסיסטים וביעילות פחותה מהשדה. נקודת החוזקה של פיניקס בפלייאוף היא הקליעה לשלוש: בסדרה האחרונה היא קולעת באחוזים הכי טובים מתוך הקבוצות שנשארו (43.4%) כאשר דאלאס גם כן קולעת לא רע (40.5%). מה בכל זאת ההבדל? כמות הזריקות. דאלאס זורקת 40.8 זריקות לשלוש בעוד פיניקס שקולעת באחוזים טובים יותר עם 26.5 (!) ניסיונות בלבד. האם זה אומר שפיניקס קולעת יותר מהצבע? לא באופן דרמטי (42.5 מול 39.5 של דאלאס). הקבוצה עם הקליעה האפקטיבית הכי טובה בליגה (עונה רגילה ופלייאוף) הפסיקה לזרוק משום מה, כשהיא קוטפת יותר ריבאונדים, הגנה והתקפה, מהיריבה שלה. האם 15.3 איבודים הם ההבדל? מסופקני.

האורחת

בשקט בשקט ועם מלא תלונות לשופטים דאלאס מצליחה למתוח את הראשונה בליגה והלילה תהיה לה אפשרות להתקדם מאוד לעבר גמר מערב ראשון בעידן לוקה. בדרך כלל בשלבים המתקדמים האלה של הפלייאוף לכל הקבוצות יש נקודות חוזק משמעותיות שהן מנסות לנצל עד הסוף לאורך הסדרה. במקרה של דאלאס קשה להצביע על משהו ייחודי מלבד קצב המשחק האיטי שכנראה מנצח קבוצות מרוב שהוא משעמם. למרות סגל די צעיר ונייד ההתקפה של המאבס בהנהגת לוקה אוהבת מאוד לסחוט את השעון עד תומו כשהתוצאה היא משחק אחראי עם מעט מאוד איבודים, קליעה אחראית ושמירה לא רעה. אחרי שניסתה כל מיני סייד-קיקים למיניהם נראה שהשחקנים המשלימים עושים עבודה מצוינת ולמרות שהם פחות טובים מפיניקס בכמעט כל תחום זה לא הפריע להם במשחק הקודם לחפות על היכולת החלשה של הכוכב ולקלוע נקודות חשובות. אם היה מקום לחשוב שדינווידי ייקח על עצמו את התפקיד המשני הרי שהוא עם 8.3 נקודות למשחק כשמעליו ארבעה שחקנים ששם המשפחה שלהם הוא לא דונצ'יץ'. הלילה המשימה של כולם תהיה קשה בהרבה כשעם הרוח הגבית של האוהדים פיניקס תהיה מפוקסת יותר. בחירת זריקות אחראית יותר של הכוכב לצד האטה של המשחק עד לרמה של סלואו מושן יכולה לקרב את המאבריקס צעד חשוב לעבר גמר המערב הנחשק. לקוראנו לוקה דונצ'יץ' אני רוצה להזכיר – טריי כבר היה שם.

עוצרים בווגאס: הבדלי הרמות ברורים ועדיין משהו נראה חורק במכונה שדרסה את הליגה בקלות כזאת. סאנס ב 12 פשוט כי עדיין לא ברור לי איך דאלאס הגיעו כל כך רחוק.

Subscribe
Notify of
228 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טריי זריקה מחשידה

מיאמי וסאנס

Dor
Dor
2 years ago

+1

צ'יקו
Admin
2 years ago

תודה אינדיאני.
מקווה מאוד שמיאמי תנצח. אני מבין למה הגנתית ספו לא רוצה את רובינסון על הפרקט אבל התקפית הוא חייב להעלות אותו כדי לפתוח את הצבע.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  צ'יקו

זה רעיון גרוע ההושבה שלו על הספסל ככה באמצע הפליאוף. חוץ מזה שלא נראה שזה עוזר במיוחד בדיוק בשל הנקודה המדוייקת שציינת – זה גם בטוח גורם לחוסר שקט בין השחקנים. ספולסטרה יוצא גרוע מאוד בעניין הזה. ההיפך למשל מקר שנתן לפול להמשיך ולפתוח תקופה מסויימת אפילו שסטף חזר. מסר חיובי לקבוצה.

אבג
אבג
2 years ago

האגדה על מגיק התחילה במשחק ההוא כשבחליף את קארים
האגדה על מייקל בהפסד לסלטיקס כשבירד קרא לו אלוהים
האגדה על לברון התחילה מול האלופה מדטרויט
האם היום מתחילה האגדה על לוקה?

yaniv
yaniv
2 years ago

תודה,
ביתיות בקל היום. 10+ כל משחק

טריי זריקה מחשידה
Reply to  yaniv

נכון לגבי מיאמי. הסאנס יהיה משחק צמוד 4 ומטה

Jonathan
Editor
2 years ago

תודה על הפריוויו.
הכנסת הרבה בריטים לרשימת שנת המפתח למוזיקה האמריקאית. כולל בריטים שמאוד מסמלמים את בריטניה…
גם קנדי אחד, ואמנם הקנדים ייטענו שטכנית הם ביבשת אמריקה, אבל כולנו יודעים שארה"ב היא אמריקה.
🙂
*
פילי מעולם לא חזרו מפיגור 2:0. מיאמי מעולם לא שמטו כזה. אין לי רגש מיוחד כלפי אף אחת מהקבוצות או ההרכבים שמשחקים – אז קצת בא לי לראות היסטוריה בהתהוות.

אבג
אבג
2 years ago

לגבי באטלר כגר קרה בעבר ששיחק את כל הדקות ב – 3 משחקים רצופים.
https://clutchpoints.com/nba-history-2013-eastern-conference-finals-jimmy-butler-played-48-straight-minutes-in-3-consecutive-games/
אז היה בגלל פציעות (דנג?) ונראה בדקות הסיום כמו בתחילת המשחק.
אין סיבה שלא, אבל המחליפים במיאמי אמורים לתרום

רפיקי
2 years ago

פיניקס ומיאמי ינגבו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תודה אינדי
תמונת השער שלך פריסיילס כי היא מראה בדיוק למה הפך הכדורסל באן בי איי.
סניף של בוליווד. גועל נפש מרוכז. בגלל זה הפסקתי לחבב את קיפי ומתחיל לפקפק בדונקיץ.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תודה אינדיאני אחלה קדימון
במשחק הראשון ינצח הארדן הראשון
במשחק השני ינצח הארדן השני
🙂

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

משאירים אותך לבד עם הסאנס ל-2 משחקים,
וראה איזה בלגן יש בבית …
.
זה חזרתי. אני מבקש בכל לשון של בקשה,
לקבל בחזרה את דה שוט שכולנו כל כך אוהבים (זה עם הקללה…)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שמע,
1. רק מוכיח מה שאני אומר כל השנים: צופים רק בלייב אחרת אי אפשר לעזור. גילרי ות׳וג כבר ייתנו לך על הראש על הנסיעה. לפחות חזרת בשלום ומקווה שנהנית. עכשיו תצטרך לטפל בנזקים.
2. אם אתה לוקח ממני בירה על בוסטון – שחקת אותה. לא האמנתי שינצחו במילווקי.
3. הערב זה שלכם ב-90% אני אשים את האסימונים שלי על ה-10% הנותרים.

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  Indiani

לסיבוב הזה אנחנו מסודרים (טפו, טפו, טפו) עם דה שוט.
במידת הצורך נשכור את שרותיך בסיבוב הבא מול גולדן (אז יש מצב שדה שוט קופץ חלילה על העגלה…)

גיא רוזן
Admin
2 years ago

אני אוהד סאנס היחיד במחוז צפון עם קעקוע של פיניקס על הכתף.
יש לי פטור מלקבל על הראש…

גיא רוזן
Admin
2 years ago

(תגובה לדה שוט)

NFS
NFS
2 years ago

רגע מה עם אייל ברקוביץ, הוא גם מהצפון לא?
אה, אצלו זה לא בכתף ולא קעקוע – הוא פשוט חושב שהשמש זורחת לו מהתחת.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הסר דאגה, עקרונית אני בעדכם בגלל פול אבל לא על העגלה
קעקוע? פששש כבוד
אוהד אמיתי

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

אנחנו סתם צועקים 😃 אני כמוך עם ריאל מדריד בכדורגל (רק בלי הקעקוע)

אור
אור
2 years ago

אל דאגה גיא, המאזן של דה שוט חייב להתאזן אחרי ריצת ה-7-1 שלו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחח
יצאה קריאה מהצנטרישוט………אנה הלכת דה שוט בני
מיד חזרה לסיבובים

thetroll
thetroll
2 years ago

הלך לאנה

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

באמת אתה חושב שהמאבס ינצחו בחוץ?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

כתבתי: 10%

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה לא משנה.. הימרת עליהם אז זה מה שאתה חושב

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

1:9
🙂

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

קשה לי להאמין 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

אחלה פריוויו ואחלה מוזיקה, כרגיל. לתיאור האלבום אפשר להוסיף שבאופן חריג וראשוני, הוא לא הופק על ידי ג'ורג' מרטין, המפיק הקבוע. הם פנו אל פיל ספקטור האקצנטרי, שזכה לתהילה עולם מעבר לאוקיינוס. כמה שנים אחר כך ספקטור ימרר את חייו של אמן אחר שהזכרת, לאונרד כהן, עד כדי שליפת אקדח בהקלטות של death of a ladies man. עוד קפיצה של שניים שלושה עשורים קדימה, מי סופר, וספקטור ידידנו מסיים עם הרשעה ברצח. טיפוס חביב בסך הכל.
תודה רבה על הפריוויו וסליחה על החפירה

Jonathan
Editor
2 years ago

חשבתי שספקטור איים על הראמימז באקדח… או שגם וגם?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago
Reply to  Jonathan

אם יש אקדח, הוא בטח יופיע בכל מיני מערכות

פחית שימורים צמיגית של Ljos
Editor

הדבר הכי מזעזע לדעתי בקשר לפיל ספקטור, חוץ מהשיער שלו, היה לגלות שהשיער המזעזע שלו היה פאה שהוא משום מה בחר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

בחייאת, האיש המציא את הwall of sound, להסתיר דברים בעזרת עומס חושי זו ההתמחות שלו

MacLeod 1
MacLeod 1
2 years ago

חח גדול

Jonathan
Editor
2 years ago

ענק

Berch
2 years ago
Reply to  Jonathan

אחלה סיפור הבאת אבל הצחקת אותי עם החפירה.
אם זו החפירה שלך אני צריך להכיר לך כמה אנשים… שתקבל פרופורציה….
🤣

NFS
NFS
2 years ago

לא בטוח שהבינו פה לגבי השיער-
comment image

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה אינדיאני, החלק המוזיקלי מעולה, והסדרות מעניינות מהצפוי – לא ראיתי את דאלאס ואת פילי משוות את הסדרה, בעיקר כי לא חשבתי שמיאמי ופיניקס ישבקו ככה. אין לי הסבר טוב למה זה קרה, וקשה לי להעריך מה יקרה בהמשך, אז נלך על בטוח – 3-2 בשתי הסדרות.

שייקה
שייקה
2 years ago

הסבר טוב הוא לא רק בנמצא אלא הוא די פשוט. להלן ההיילייטס:
*אמביד ממש טוב
*באם ממש טוב כשאמביד לא על המגרש
*לוקה ממש טוב
*הרול פליירס של המאבס מעולים בבית וההגנה של הקבוצה טובה יותר ממה שאנשים מצפים, במיוחד בבית
איתך לגמרי בקטע של קשה לי להעריך מה יקרה בהמשך, אבל דאלאס-פיניקס הולך ל-7. מיאמי פילי האמת יותר קשה לי, ואם כל הסוללה הפצועה אכן לא תשחק אז כנראה פילי ב-6.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  שייקה

תודה שייקה, מסכים עם ההיילייטס, אבל אני לא חושב שהם מסבירים, לבדם, את השתלשלות העניינים:
.
אמביד אכן ממש טוב, אבל גם איתו פילי הצליחו להסתבך מול טורונטו, ומיאמי, לטעמי, טובה מטורונטו.
.
לוקה אכן ממש טוב, אבל גם איתו דאלאס לא כיכבה מול יוטה המפורקת. פיניקס סיימה עם שישים ומשהו נצחונות, וטחנה את דאלאס בבית. הביתיות משחקת כזה תפקיד חשוב? אצל שתי הקבוצות? לא יודע. גם הכריסה של פול (פון אינטנדד) לא לגמרי ברורה לי – הוא היה מדהים בשני המשחקים הראשונים.

שייקה
שייקה
2 years ago

בעיניי, לטורונטו אין כאן שום קשר. כל סדרה עומדת בפני עצמה, במיוחד בטוב מ-7 בפלייאוף. שלא לדבר על ההבדלים האחרים העצומים בין שתי הסדרות שלא אכנס אליהם.
כנ״ל לגבי דאלס, שאגב דווקא כן שיחקו טוב מול יוטה. חוץ מזה, לא צריך ״לככב״ בשביל לנצח סדרה. מספיק לנצח… מדובר בשחקנים כל כך מוכשרים שזה מזלזל לדעתי להניח שבגלל שלקבוצה אחת יש את השחקן הטוב בסדרה הקבוצה ״תככב״.

העונה הסדירה גם לא שייכת פה כלל. הביתיות בהחלט משחקת תפקיד חשוב אצל פיניקס. ודווקא זה שפיניקס, קבוצת החוץ הטובה בליגה בפער בעונה הסדירה, הפסידה שני משחקים בחוץ רק מראה את התפוחים והתפוזים שאני מדבר עליהם.
פול לא קרס – הוא בן 37, ולמאבס יש גופות לשים עליו. אם שאר השחקנים של פיניקס היו משחקים כפי ששיחקו בחוץ במהלך העונה לא היינו עושים מזה כזה ביג דיל.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

אחלה פלייאוף יש השנה. 3 סדרות חצאי גמר נמצאות ב 2-2. מזמן לא היה כזה שוויון כוחות. גם אחוזי הצפיה עלו ביותר מ 20 אחוז לעומת שנה שעברה.

thetroll
thetroll
2 years ago

מצטרף . בגלל שמזמן לא היה מצב כזה 3 סדרות ב 2:2 היה שווה לעשות סקר עכשיו כשכל המידע גלוי וידוע כולל פצועים והכל אילו קבוצות יעפילו לגמרים האיזוריים (לתת לכל מי שמצביע להצביע על 4 קבוצות) מי שתי הקבוצות שיגיעו לגמר הכללי ומי לוקחת. מעניין אם חכמת ההמון תנצח במקרה הזה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

תודה אינדיאני

Don
Don
2 years ago

מיאמי תנצח כי בהשראת אל הורפורד. אריק ספולסטרה ישלב את יודוניס האסלם במשחק והוא ידפוק דאנק על הפרצוץ של אמביד ומיאמי ינצחו.
בפינקס מה שיקרה: משחק צמוד ומתוח. 10 שניות לסיום. פיניקס מובילה ב2 נק אחרי משחק אדיר של כריס פול. החטאה של דונציץ שמתבכיין לשופטים. הכדור נזרק למגי שרץ חצי מגרש ודופק כזה דאנק אבל הוא לא שם לב שהוא בטעות שם דנק בסל של פיניקס ולא של דאלאס!!! שיויון 0.5 שניות לסיום. דונציץ זורק מהחצי ורק רשת. דאלאס מנצחת.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  Don

חחח 🙂
תרחיש סבירים. מסכים איתך.
למרות שנשמע הגיוני – נבדוק הלילה אם צדקנו.

thog
thog
2 years ago
Reply to  Don

כאילו אני מבין שזה לא ברצינות במיוחד אבל בתרחיש שתארת הכדור אחרי הסל של מגי לא עובר למאבס.

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  thog

אה כי זה מפריע לך ולא העובדה שיודוניס האסלם כבר לא מטביע עם כדור טניס גם בסל כזה-
comment image

אור
אור
2 years ago
Reply to  NFS

אני מבטיח לך שבשכונה האסלם מנגב

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  אור

איזה מנגב, הוא כבר בשלב הזה –
comment image

thog
thog
2 years ago
Reply to  NFS

אתה טוען שהאסלם לא מסוגל להתכופף?

thetroll
thetroll
2 years ago

אחלה מוסיקה ופריוויו תודה אינדי.
למישהו יש מושג מי זה הבילי הזה שמנגן איתם על ההאמונד?
נחזיק אצבעות לפיניקס הלילה למרות החיבה ללוקה. אהבות ישנות.

Berch
2 years ago

אייייי
שוב נקרע הלב בין פילדלפיה לפי ג'יי טאקר הילד של כולנו….
בלב כבד פילדלפיה
ופיניקס
😶

עגל
עגל
2 years ago

תודה אינדיאני.
אני איתך עם הפרגון לריברס – אם הוא כזה גרוע כמו ששמעון אומר ("זבל של מאמן עונה סדירה נותן ללברון קליר פאת פתח לאטלנטה את הרגליים" או משהו כזה), איך זה שבהגנה הם עוצרים את קבוצת השלשות מס' 1 בליגה?
ג'ימי באטלר הוא אחלה גבר על המגרש, נותן את הלב וחוצב את הנקודות שלו בכוח, כמו שצריך.
.
במשחק השני אני מקווה שפיניקס תתאפס על עצמה, לפול היה משחק זוועתי אבל באמת שהוא לא אמור להיות הקלע המוביל, היע הזמן שאייטון יבקש ויקבל את הכדור למהלכים של חפירה מתחת לסל, ולא רק שחרור מהיר של הכדור.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  עגל

עגל המלצתי לך בעבר לצפות במשחקים ולא להסיק מסקנות על סמך סטטיסטיקה כי זה רחוק מלספר את כל הסיפור, הסטטיסטיקה של העונה הרגילה. דוק ריברס מאמן עונה סדריה טוב הבעיה שהוא מנהלת משחק נוראי הוא לא מסוגל לבצע התאמות

שייקה
שייקה
2 years ago

לא זוכר מי זה היה שבפריוויו של מאבס-סנס תהינו יחד מי ישמור על פול. אני נתתי לבולוק שנהדר על גארדים קטנים, וצדקתי. להחביא את ברונסון על ברידג׳ס זה כנראה די מתבקש כי האחרון מוציא הרבה אנרגיות בשמירה על לוקה ולכן בהתקפה הוא לא פעיל כמו בהזדמנויות אחרות שראינו העונה. אין בזה להוריד ממנו דבר, אבל בכל זאת זה ברור על המגרש.
אני די משוכנע שהסדרה הזו הולכת ל-7, אבל תכלס קשה מאוד לחזות. אני אישית לא רואה את פיניקס מפסידה בבית הלילה אבל לא מעיז לשים כסף נגד הקוסם הבכיין.

NFS
NFS
2 years ago

אין על הלוק של מקרטני אבל לנון והאריסון מוזיקאים יותר טובים – הזכירו למעלה את all things must pass הכפול של ג'ורג' האריסון, eargasm לכל אורכו.
.
לענייננו – אין על משחק 5 שהקבוצה האורחת באה עם מומנטום של שני נצחונות. מה יהיה? הראש אומר פיניקס, הלב אומר דאלאס, הביצה אומרת פילי.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  NFS

4האריסון כתב מעט שירים יחסית אבל השירים שהוא כן כתב בעייני הם הכי יפים שלהם או לפחות עומדים בשורה אחת עם אלה של לנון ומקרטני.
Here come the sun
Steal my guitar
Somthing
יש עוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  NFS

עניין של טעם
אף פעם לא התחברתי עם לנון. האריסון קצת יותר.
את פול אני מעריך יותר משניהם. גם מוסיקלית וגם בכתיבה.
מקווה שימשיך להופיע גם בגיל מאה. הוא ורינגו שומרים על עצמם ומשתמרים מצוין.

thetroll
thetroll
2 years ago

יש די הסכמה כללית היום שהיוצר האמיתי שם זה מקרטני. ובצדק. אתה לא היחיד שחושב כך.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

הוא גם נחשב המוסיקאי הטוב מכולם אצלהם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  thetroll

קודם כל אני שמח לשמוע שאני לא לבד בדעתי.
תמיד ביטלו את דעתי לגבי מקרטני. אמרו שהוא הכי שטותניק בחבורה ואולי בגלל זה התחברתי אליו יותר.
הציינקנים תמיד מזכירים את אובלדי אובלדה כשיר טפשי. אני דווקא אוהב את השיר הזה כי הוא מחוץ למסגרת, שונה ומיוחד.
הוא בהחלט המוזיקאי הגדול מכולם והשני זה האריסון, לטעמי.
חבל שהתפרקו אבל מערכת היחסים התקלקלה שם מכל מיני סיבות. אני רואה את זה ככה. הבעייה העיקרית היתה יוקו אונו שדיי דפקה את מערכת היחסים של לנון ומקרטני האחרון הוציא תסכולים על האריסון וזו היתה תחילת הסוף. האריסון ברח החוצה ואז גם גון החליט שזה לא בשבילהם (גון+יוקו) וזהו, תמ"א טקס.
אף אחד מהחבורה לא הצליח בגדול לבד למרות שפול עשה, ככל הנראה, הכי הרבה כסף.

אשך טמיר המקורי

תודה רבה.
מיאמי תנצח היום ותגמור את הסיפור משחק הבא.
הסדרה השנייה פתוחה לחלוטין.
אני אלך על הימור מפתיע – דאלאס מנצחת היום וגם גומרת סיפור בבית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לוקה זה החשש הגדול שלי כאוהד סלטיקס שמייחל לגמר אן בי איי. אני פוחד מהדונקיץ כמו שלא פוחד מאף שחקן אחר באן בי איי….

Mishka
Mishka
2 years ago

בצדק.
הוא השחקן הכי טוב בנבא והווינר הכי גדול.

Don
Don
2 years ago

מישהו מהמר כאן שדאלאס יקחו?

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  Don

👆 אחד מעליך. חבל שאין סקר מה הרוב חושבים עכשיו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

לגבי Let it be, נעמי שמר כתבה במלחמת יום כיפורים את "לו יהי" ללחן של שיר זה, אך בעלה (השני) מרדכי הורוביץ אמר לה שזו מלחמה יהודית וצריכה להיות מנגינה יהודית ונעמי כתבה את הלחן המוכר.
היה יוצר ששכחתי את שמו שהוציא אלבום שבו הקליט את "לו יהי" בלחן של Let it be.

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

פילי ופיניקס יקחו היום.

thetroll
thetroll
2 years ago

MEMPHIS — Grizzlies star point guard Ja Morant has a bone bruise in his right knee and is considered doubtful for the remainder of the playoffs, the team announced Tuesday.

The Grizzlies said Morant underwent an MRI that revealed the extent of the injury. Memphis will be without their star point guard for a second straight game as the Grizzlies try to avoid elimination against the Golden State Warriors at home in Game 5 on Wednesday.

TRIP
TRIP
2 years ago

אמביד התבאס על אמוי פי שחקן גמור

TRIP
TRIP
2 years ago

הסלעים של הארדן העירו אותי משינה

Smiley
Editor
2 years ago

בסדרה של מיאמי מול פילי אף קבוצה לא מסוגלת לתפקד במשחק חוץ

the spider
the spider
2 years ago

כל עוד אמביד לא במשחק מיאמי ימשיכו לברוח
אין לו מזל גם ספג עוד פצצה לאותו מקום זה נראה שהוא לא מצליח לזוז

Smiley
Editor
2 years ago

Memphis Grizzlies star Ja Morant is expected to miss the remainder of the 2022 NBA playoffs with a knee injury, the team announced Tuesday.

That said, he is expected to make a full recovery.

צ'יקו
Admin
2 years ago

מיאמי מדהימה בהגנה, הם מקשים מאוד על אמביד והארדן. כל השאר לא במשחק.
מנגד מיאמי צולפת בהתקפה.
.
יש לי חשד שמיאמי טובה יותר בלי לאורי. מה דעתכם?

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  צ'יקו

לאורי כנראה סיים את הסדרה עם הפציעה שלו. כל עוד הוא לא בכושר, הוא לא ממש מועיל להם.
Miami Heat point guard Kyle Lowry has been ruled out of Tuesday night's Game 5 against the Philadelphia 76ers because of a hamstring injury.
הוא היה טוב מאוד השנה ונתן להם הרבה שהיה בריא

טריי זריקה מחשידה
Reply to  Smiley

זה ברכה להיט. הוא שחקן גרוע

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הייתי בארוחת ערב ולא היה לי זמן להגיב פילי נדרסו חיים, דה שוט אני ואתה במכונה לשבוע הארדן זה גופה

TRIP
TRIP
2 years ago

באטלר השחקן הכי טוב בפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פילי צריכה להתבייש שעלו ככה למשחק, הארדן זה מיץ של הזבל

טריי זריקה מחשידה

היה צפוי ברוך. הם יכולים לגנוב רק 1 בחוץ אולי וזה יהיה בגיים 7😉

Smiley
Editor
2 years ago

Rob Perez
@WorldWideWob
it was always run Gabe Vincent. 94 feet of hell, every second he’s on the floor. learning that lesson cost them two games but better late than never.

Smiley
Editor
2 years ago

Bill Simmons
@BillSimmons
Harden’s back! (To being the other Harden.)

טריי זריקה מחשידה

פיני סמית מנגבב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אם יוקיץ לא ייפצע בשנה הבאה, הוא יהיה ה MVP של הליגה וקיד אולי מאמן העונה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

התכוונתי דונקיץ ויצא יוקיץ…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טריי זריקה מחשידה

אמת. למרות שאמביד יוקיץ.ויאניס ימשיכו לתת פייט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תשכח מאמביד כבר
לא תשיג אתו כלום….
תמכור כל עוד הוא שווה ותתחיל לבנות מחדש.

טריי זריקה מחשידה

אחרי שתמכור את טייטום

טריי זריקה מחשידה

פיני סמיתתתתת השרת בשמיים

טריי זריקה מחשידה

לוקה מתעלל בסאנס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דונציץ בלתי עציר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דהים איזה אסיסט מבוזבז של הדונקיץ השאיר במסירה מאחורי הגב את בולוק לשלשה. פנוי לגמרי, לגמרי פנוי, פנוי פנוי ומפונה והחטיא…

טריי זריקה מחשידה

כן הרס לו אס אש

טריי זריקה מחשידה

לוקה ישבור את כל השיאים של לברון מול סטיב קר אם המאבס יעלו חחח זה 50 נק כל משחק אפילו את השיא 63 הנק של מייק הוא ישבור מולם זה יהינ הדבר הכי מצחיק מאז דן מארלי שומר את מייק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לא!
הוא לא יאריך כמו השקץ ולא יגיע למספרים שציינת

טריי זריקה מחשידה

לוקה יהיה שקץ על

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אם זה נראה כמו עציץ ומדבר כמו עציץ וזז כמו עציץ, זה אייטון והוא דורש מקס. בסוף הסאנס ימותו על השחקנים הראשיים שלהם ואייטון הוא לא אחד מהם כמו שזה זועק בסדרה , הוא גם לא מסתדר מול קלעים

טריי זריקה מחשידה

בדיחה חחח

טריי זריקה מחשידה

לא משחקים עליו ובשבילו הם לא מאומנים בזה הוא על תקן חותך לוביסט וכאלה

טריי זריקה מחשידה

זה מה שהסאנס צריכים לעשות לתקוף כל התקפה את לוקה בסוויץ אבל הם רפי הבנה מידי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הם עשו את זה שני משחקים

טריי זריקה מחשידה

לא מספיק בכלל. זה צריך.להיות בלי סוף לא לפרקים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מונטי וויליאמס עשה את זה בלי סוך

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מסתבר שהגנה הטובה בליגה תקפה רק לעונה הסדירה, דאלאס הוציאה לחלוטין את אייטון מהסדרה.

טריי זריקה מחשידה

לוקה כבר מתנשף כמו אמביד אם הסאנס יתקפו אותו כל התקפה הם יקלעו קל או שיקבל עבירות

טריי זריקה מחשידה

הנה התחילו לתקוף את לוקה מישהו שם קיבל שכל ישר עשה עבירה. צריך לבוגד על לוקה כמו שלוקה מבודד את עצמו על זובאץ כל היום בוקר מולו צריך להיות

טריי זריקה מחשידה

חחח בוקר נתקע בכוונה בסמית וזרק ראש רצה שריקת אוויר חחח לא קיבל הסתכל על השופט

טריי זריקה מחשידה

המאבס גומרים את פול מבודדים רק עליו חחח בקצב הזה הוא לא ינשום זה ולחץ הוא יצטרך מיון. הוא ירד מלהעביר את החצי חחח איפה הגלגולי כדור עד ה3? 🤣🤣🤣
גייסון קיד מאמן נהדר

טריי זריקה מחשידה

לוקה עושה הארדן דריבל סריבל דריבל סטפבק מה3 😁

טריי זריקה מחשידה

בוקר זה מפלץ

thejanitor
thejanitor
2 years ago

אני רואה שכל התותחים התעוררו להדליק את הלייב 🙂
.
שמעון, פיני סמית הוא האיש שלי ואין דבר שיותר משמח אותי מאשר שהוא מנגב איתך את הרצפה.
.
דאלאס מנסים להוציא בכח עבירות מפול, משהו שלא יקרה במשחק הזה כי פול חכם מידי, אז ההתקפה שלהם מאוד שבלונית ולא זורמת כמו בדרך כלל.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thejanitor

ניגבתי איתו את הפרקט כל העונה אז פעם ב גם הנגר יכול לנגב. אגב חכה איתו המשחק עוד ארוך😉

thejanitor
thejanitor
2 years ago

אבל הוא לא נגר, הוא הרבה מעל 40 אחוז משלוש בפליאוף

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thejanitor

נו הוא נגר בכדרור וביצירה לעצמו וגם בקליעה הוא מחרבן לא מעט. אבל הוא שחקן טוב. העונה הוא ממש טוב בהגנה. האמת ברוב המשחקים שאני צופה בו הוא טוב קולע גם 3😉
הוא לא נגר קלאסי זה לא קאפלה או סטיבן אדמס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שמעון אי אפשר להיות נגר עם קליעה כזאת, נגר זה חוסר יכולת קליעה הוא מקרצף איתה את הספסל

טריי זריקה מחשידה

גס כרגיל נהנים מזה שגה נפצע וקיבלו סידרה מתנה מקווה שינוגבו בסיב הבא איכסה פיכסה.
אני בטוח שממפיס בלי גה ינצחו 🤣🤣🤣🤣

טריי זריקה מחשידה

חוזה מקס משחק או שהוא פצוע?

טריי זריקה מחשידה

אוווו ברונסון זרק את קראודר 2 מטר ושם גאמפ כמו שעשיתי אתמול למישהו בשכונה

טריי זריקה מחשידה

איך אייטון רוצה חוזה מקס שהוא עוד לא נגע בכדור? 😁

טריי זריקה מחשידה

אם אשפה כמו בארטנס קולע הסאנס בצרות

Smiley
Editor
2 years ago

זה הדבר היחיד שהוא מסוגל לעשות

NFS
NFS
2 years ago

הלייזר הלטבי 🙃

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אייטון לא יכול להיות על המגרש קוברים אותם בשלושות

TRIP
TRIP
2 years ago

הנה ברטנס מתחמם איזה שחקן

thejanitor
thejanitor
2 years ago

הגעתי למסקנה בקשר לוושינגטון, יש להם בעיה רצינית בחדר ההלבשה, והיא כנראה מגיעה מבראדלי ביל, אם הלייזר הלטבי שלא פגע כל העונה ועוד רב עם דני ועשה לו נו נו נו על חזימה מפוקששת שהפכה לבאקדור, פיתאום מתחיל לפגוע כאילו אין מחר, ואם דינווידי שהראה ניצוצות בנטס אבל בוויזארדס לא פגע בכלום ודיבר רבות על אגו ובלה בלה בלה, כנראה שביל זה הבעיה האמיתית.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thejanitor

די נו היה לבארטנס כמה משחקי פוקס כאלה הוא 1 הפחים הגדולים בליגה

thejanitor
thejanitor
2 years ago

הוא פח גדול אין ספק, אבל תראה איך חזר אליו הלייזר ישר שעזב את וושינגטון

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thejanitor

זה לא קשור אליו אלא לקבוצה הרבה יותר טובה ומאומנת. הוא נזק נוראי בהגנה גם

thejanitor
thejanitor
2 years ago

שזה בדיוק מה שאמרתי, יש חולי בוויזארדס

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thejanitor

זה חולי ממאיר

טריי זריקה מחשידה

משחק רץ לא טוב למאבס שיוויון מיסטר בוקר

טריי זריקה מחשידה

לא ראיתי את בוקר אף.פעם מתנשף הבן אדם לא מתעייף? יש לו כושר גופני אדיר גם רץ מלא

טריי זריקה מחשידה

לוקה התאהב בווי אר אולוויטנס עושה מהלכים בשביל המצלמות. גונסון לא נגע בו חחח אוויר מוחלט

שי אבן צור
2 years ago

לוקה עם שני פוזשנים מזעזעים ואח"כ סל אנד וואן

טריי זריקה מחשידה

שהאנד לא היה 😁

טריי זריקה מחשידה

אוי חוזה מקס קיבל כדור לדאנק לבד מול הסל והסתובב לצד שני חחח

thejanitor
thejanitor
2 years ago

חוזה מקס גם דפק דאנק מכידרור שהתחיל מהטופ אוף דה פיינט

טריי זריקה מחשידה

מאבס משאירים נק יקרות על הקו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כדורסל טיפשי של דאלאס, הם לא מוסרים בלי תנועה אי אפשר לשחק ככה

thejanitor
thejanitor
2 years ago

ייפ, ההתקפה תקועה, לוקה מכדרר יותר מידי

שי אבן צור
2 years ago

בואו נשים את הכדור בידיים של לוקה ונראה מה הוא יעשה

טריי זריקה מחשידה

הוא עושה טוב בדכ עם ידי הקסם אבל זרק כמה זריקות להיילייט למצלמה

שי אבן צור
2 years ago

ואיבד ברשלנות
והוציא את האחרים מהמשחק בפוזשנים שלמים שרק הוא נוגע בכדור

טריי זריקה מחשידה

הולך להיות משחק אש…

טריי זריקה מחשידה

רמה טובה וגבוהה כדורסל משובח 2 הקבוצות עובדות היטב גם בהגנה מאמץ כל פוזשן אין קליר פאת בכלל.
היה רק 4 פלופים בכל המחצית שזה נהדר כמות לא מורגשת.
בינתיים יש כדורסל נהדר ולא wwe. משחק ברמה

טריי זריקה מחשידה

בוקר ולוקה כמובן בולטים ברמתם מעל כל היתר. מפלצות

שי אבן צור
2 years ago

לוקה צריך להפנים שלמרות שהוא הבורג הכי חשוב במכונה הוא לא המכונה כולה
המשחק של דאלאס תקוע

thejanitor
thejanitor
2 years ago

מסכים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בוקר צח בוקר זך אני רואה שפילי ניצחו יפה (גילרי שים כמה אימוג׳ים) וויי וויי

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

הארדן הכניס אותם לסל, וחסל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני וברוך בצנטרישוט עמוק עמוק שני ההארדנים ניגבו אותנו

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

חזק בסטריק ההפוך?

שי אבן צור
2 years ago

והנה עוד איבוד

שי אבן צור
2 years ago

והנה עוד כדרור ארוך עם זריקה (שהפעם כן נכנסת)

צ'יקו
Admin
2 years ago

אני שונא את שיטת המשחק של דאלאס – לוקה לוקח כדור מכדרר וזורק או מוסר לשחקן בפינה. אין שטף התקפי או תנועה מיוחדת, אלא בידודים ובמקרה הטוב הוצאה החוצה,
זה לא רק לוקה, זה גם דינווידי וברונסון.

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  צ'יקו

תראה את התגובות שלי למעלה – מסכים לגמרי

אשך טמיר המקורי

לוקה עשה לברון, איבד ונשאר לעמוד למעלה במתפרצת.
אם הוא ככה בגיל הזה איך יהיה בגיל 37?

טריי זריקה מחשידה

🤣🤣🤣 אמרתי לרזיאל שהוא יהיה רב שיקוץ בעתיד

שי אבן צור
2 years ago

חחח
חופשי בדרך לרב שיקוץ

אשך טמיר המקורי

אכזבה עצומה באופי

שי אבן צור
2 years ago

כשמנפחים למישהו את האגו כ"כ הרבה זמן אז יש סכנה אמיתית שזה יעלה לו לראש

טריי זריקה מחשידה

זה יקרה לכולם גם לאשך אם כל היום אומרים לו כמה הוא גדול יש בחורות ונותנים לו להחליט ולנהל מה בא זה אז זה הליך טבעי.
הדור של היום זה עוד יותר מהיר אצלם יש רשתות חברתיות הכל מתועד אתה הופך לאלוהים מהר.

שי אבן צור
2 years ago

בגדול אתה צודק וזה ממש מבאס שזה ככה

onetwo3
Editor
2 years ago

1. הקהל של מיאמי:
קרחות ביציעים, קהל רב שעוזב נצחון במשחק פלייאוף ביתי דקות רבות לפנים הסיום. לא ראויים לאליפות.
2. גברת ציפי שְׁלוּשׁ מרח' השמש העולה באור יהודה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  onetwo3

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מעניין אם היא נצר למשפחת שלוש המוכרת, ממקימי העיר תל אביב.
גם משפחתי היתה אחת הראשונות שהגיעו מיפו לשכונה

שי אבן צור
2 years ago

דאלאס צריכים להישחט במשחק הזה ואם זה יקרה – כך נאה וכך יאה

onetwo3
Editor
2 years ago

המילה 'להישחט' מיותרת לחלוטין בקונטקסט הזה

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  onetwo3

לא הבנתי מה הבעיה
אני שומע אותה מאחרים ומשתמש בה שנים בהקשרים ספורטיביים

onetwo3
Editor
2 years ago

רק הבעתי את דעתי..
השורש ש.ח.ט. מדבר היסטורית על מה שעשו בדרך כלל ליהודים, או לעמים אחרים לצורך העניין, בעוד שבמקור השורש התייחס לבהמות ועופות.
זאת הסיבה

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  onetwo3

זה כבר מושרש ידידי
גם עידו גור השתמש במילה הזאת במהלך הרבע השלישי במשחק הנוכחי

לא צריך לקחת כל דבר למקומות האלה – גם אובר פוליטיקלי קורקט זה לא בריא

טריי זריקה מחשידה

חוזה מקס הגיע מוסרים לו חח

טריי זריקה מחשידה

פיני סמית יעוף הביתה עכשיו פלגרנט

טריי זריקה מחשידה

פלגרנט 1

אשך טמיר המקורי

דאלאס נראית כמו כלום ושומדבר.
מיהרנו לשנות את הדיעה על קיד?

thejanitor
thejanitor
2 years ago

טוב תם הטקס, מתחיל לעבוד

אשך טמיר המקורי

בוקר קצת הגזים עם ההצגה. הייתה עבירה חזקה אבל ככה נפצעים – כשמנסים ליפול באקסטרה אובר דרמטיות

Smiley
Editor
2 years ago

טוב… אפשר להתפזר, אין מה לראות פה יותר

טריי זריקה מחשידה

בוקר נועל את הטקס איזה מפלץ

שי אבן צור
2 years ago

איזה רבע!!!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איזו הגנה פיניקס כמו שכתוב בספר לחץ על הכדור על כל המגרש ידיים בקווי מסירה מעבר בחסימות וסגירה לריבאונד. ובוקר אכן מפלץ

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

בוקר השחקן הכי טוב של הסאנס, ואחד הטובים בליגה.
להבדיל משנים קודמות, אפילו הגנה סבירה הוא נותן.

טריי זריקה מחשידה

שחקן מטורף ואנדרייטד איזה גאמפ בייבי פייס אססן זה לגמרי הוא

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יש לי בעייה עם ההצגות שלו. הוא שחקן מדהים אבל זורק ראש על כל מגע ונשכב כל משחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

נותן הגנה טובה!

טריי זריקה מחשידה

דה שוט נחש מי חזר אצלנו לשכונה אחרי חצי שנה מנוחה האיש,שלך גמייקל גרין!!! אני והוא ניגבנו אתמול.
אחרי שבקושי שיחקנו בחודשים האחרונים הוחלט להחזיר עטרה ליושנה ולחזור לכושר מפעם

TRIP
TRIP
2 years ago

בוקר לא פלופר כמו לוקה. נשכב על הרצפה בשביל קצת אוויר

אשך טמיר המקורי

טוב לראות שפיניקס חוזרת להיראות כמו פיניקס.
רוצים את הקרב הגדול במערב מול גולדן כששתי הקבוצות בשיאן

טריי זריקה מחשידה

ביומבו בשמאל😏

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בשנה שעברה ג׳ורג׳ ניצח פה משחק ואחד נגמר בסל ניצחון של אייטון על הבאזר. היום מבינים כמה קשה לשחק באולם הזה. הקהל מטורף

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

אחלה קהל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דאלאס לא משחקת כדורסל , בחירת זריקות נוראה כתבתי על זה לפני הרבע השלישי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חבריקו הברזתי הלילה הוכינו שוק על ירך סלח לי ניפגש בצנטרישוט אביא לך קסדה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

כן אני עם הסאנס בסדר. פילי הפתיעה אפילו אותי בחולשתן

Smiley
Editor
2 years ago

השריקות לאופנסיב נהיות מגוחכות ב-NBA. השופטים אוכלים כל הצגה

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Smiley

השריקה על ברונסון ברבע השלישי הייתה קריטית (עם הצ׳אלנג׳) למרות שלא הייתה משנה את המשחק הייתה אולי מאיטה שם קצת את הריצה

טריי זריקה מחשידה

איזה פלופ של פול חח מקילומטר רק שופט מפגר אוכל את זה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

קיפיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי… כי יש דברים שלא משתנים.
זה שחקן שאני לא חושב שמגיע לו לזכות בטייטל!

onetwo3
Editor
2 years ago

הבעיה היא לא עם ציפי שְׁלוּשׁ – הבעיה היא עם השופטים שקונים את זה, נותנים לזה לגיטימציה והופכים שריקות עתידיות דומות למקובלות.
בזוי בעיניי.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ניקטילינה נדחף בגב ונפל אבל לא שכב על הבטן רבע שעה כמו בוקר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

בוקר טוב משיגנז
הייתי בלואד הלילה אחרי 3 לילות בצנטרישוט
אני מבין שהארדן \אמביד השפריצו פופרס ושהסאנס מנגבים
הטובים לטייס,דה שוט קישטה חזרה לבלנדר,השארתי אותו חמים בשבילך חחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

וריחני…..

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

ורטוב….

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני שם אני שם…
שמעון לפחות האיש שלי ג׳מייקל גרין חזר נקודת אור תן לו כדורים בלואופוסט שלא יברח שוב חחחח יאללה חייב לצאת יום קשה בשווקים אני בספק גדול לגבי משחקי 6 לא יודע אם לפילי ודאלאס נשאר דלק אור אני עם 3:1 ביומיים חזרתי לעצמי 😀

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחח
דה שוט אתה הולך לאכול הרבה לילות בבלנדר,
הסטריק שלך נגמר בגלל שהרשע חזר,אפילו כוחות החושך מפחדים ממנו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ללא ספק גיא מכה בי בכל החזיתות: סלטיקס היט סאנס נראה לי הוא נסע לשווייץ למרפאה הסודית של לברון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחח
חזק אתה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פול לא היה קלעי שלשות בקליפרס הוא למד את זה ביוסטון. מעניין אם זה מגובה במספרים

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

דווקא בקליפרס היו לו את עונות הקליעה הכי טובות.
השנה הוא לא פוגע, אבל גם זורק הרבה פחות.

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אם שתי התבוסות האלה זה לא התחלה של סטריק שלילי..

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

משחקי חוץ סופר קשים נגד שתי מדורגות 1
הלילה בבוסטון
הסטריק ייקבע ביום שישי במשחקי 6
פתאום אני הרבה פחות אופטימי…
🙂
כמו שאמר המת לעיוור נחייה ונראה

גיא רוזן
Admin
2 years ago

מקווה שקראודר בסדר, פציעות בכתף הן מהזן שלא עובר מהר.

שי אבן צור
2 years ago

טריי ברק היה אמור להיות שחקן פעם, לא?

thetroll
thetroll
2 years ago

נראה שהולך להיות גמר נטול שיקוצים. במזרח אני אוהב את מיאמי אבל כמובן שאהיה עם בוסטון. במערב שתי הקבוצות שאני הכי אוהב. דילמה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

בגדול זה פלייאוף נטול שיקוצים

thetroll
thetroll
2 years ago

++

thetroll
thetroll
2 years ago

הקודם לא במקום אבל מה שהיה היה 🙂

thetroll
thetroll
2 years ago

לא חוזה מקס. בסדר.

גיא רוזן
Admin
2 years ago

אייטון עם משחק סולידי בלילה בו (שוב) נקלע לבעיית עבירות.
התלקח חלק משמעותי בפתיחת הפער ברבע השלישי, הן בהתקפה והן בהגנה.

גיא רוזן
Admin
2 years ago

בתקווה שקראודר בסדר,
.
בוקר טוב!